Testimonials

A.T. Kearney – Wij zijn al zes jaar erg tevreden over onze samenwerking als kennispartner met Management Scope. We hebben een domein gekozen dat past bij de vraagstukken waarmee wij in de dagelijkse praktijk bezig zijn en die onze profilering versterkt.

We merken dat het blad goed gelezen wordt door ‘mensen die ertoe doen’ en dat er gerefereerd wordt naar onze bijdragen.

Ook intern heeft onze samenwerking met Management Scope een zeer positieve uitstraling. Het feit dat we dit al meerdere jaren doen geeft aan dat wij ervan overtuigd zijn dat het kennispartner zijn van Management Scope een wezenlijke bijdrage levert aan onze profilering in de Nederlandse markt.

Jurgen van Weegen, Partner bij A.T. Kearney Benelux


Eiffel – Het kennispartnership tussen Management Scope en Eiffel bestaat al meerdere jaren. Management Scope stelt Eiffel in staat zich te profileren op de door haar gekozen kennisdomeinen.

Op dat vlak bestaat er een gedegen samenwerking: we staan veel met elkaar in contact, begrijpen en respecteren elkaar en zijn samen in staat te komen tot mooie concrete resultaten.

Management Scope stelt haar uitgebreide netwerk op C-level voor ons open. We komen op deze manier met vele interessante bestuurders in contact en kunnen zo onze aandachtsgebieden verdiepen via o.a. interviews. Daarnaast biedt Management Scope ons online zichtbaarheid. Kortom, het gaat niet alleen om samenwerking, maar juist om partnership. Dat vinden wij in Management Scope.

Hans Cloosterman, Manager Marketing en Communicatie bij Eiffel.


Nuon – Acht jaar geleden zijn wij het gesprek aangegaan over een partnership met Management Scope. Belangrijkste reden: toenemende belang van contentmarketing, en de gedachte dat ‘puur’ adverteren voor ons niet het verschil maakt. Voor een bedrijf met een zeer grote merkbekendheid is het zaak om merkpreferentie te bevorderen. En in de zakelijke markt gebeurt dat in belangrijke mate op inhoud, op thought leadership.

De content die we samen hebben gemaakt wordt veelvuldig hergebruikt en we hebben zeker door de samenwerking met MS een stap gezet in het claimen van thought leadership op het gebied van energie en de energietransitie.

Wij zijn als Nuon zeer tevreden over de samenwerking met Management Scope. Kernwoorden die ik zou willen gebruiken om dat te duiden: betrouwbaar, realistisch, inhoud, flexibel, klant (Nuon) staat centraal, pro-actief, netwerk.

Peter Kortstra, Manager marketing communicatie Nuon – Business Sales Nederland

Meer lezen over hoe wij onze klanten helpen autoriteit op een kennisdomein te worden? Lees dan ook onze klantcases