Gepersonaliseerd adverteren

Gegarandeerd bereik, een persoonlijke approach en een kans om nieuwe creatieve concepten te ontwikkelen.

Door de combinatie van een “small but excellent” database en de mogelijkheid om tijdschriften in een oplage vanaf 1 te laten drukken bieden we adverteerders de kans om hun doelgroep exact te bereiken, persoonlijk aan te spreken en te verrassen. Waar traditionele advertising een hoog waste percentage oplevert, levert gepersonaliseerd adverteren juist een grote impact op de doelgroep op.

Een paar van onze succesvolle voorbeelden:

  • In 2014 werd Management Scope samen met NS genomineerd voor een AMMA Award. NS ontdubbelde haar klantenbestand met de database van Scope en stuurde iedereen die nog geen gebruik maakte van een NS-Business Card een gepersonaliseerde boodschap toe.
  • Jaguar maakte een specifieke selectie binnen ons verzendbestand op basis van de fase waarin professionals zich bevinden in hun carrière. Met een gepersonaliseerde opvallende advertentie en een uitnodiging voor een proefrit werd de doelgroep persoonlijk aangesproken.
  • Schiphol stuurde alleen ceo’s en cfo’s van de 1000 grootste ondernemingen in Nederland een Management Scope met uitklapspread met een exclusieve uitnodiging voor het VIP Centre.

    Gepersonaliseerde advertentie van Jaguar in Management Scope 06/07 2015